Muglugt

17 aug

Mkay. Jeg ved ikke helt, om jeg kan vænne mig til, at kollegiets pedel ikke finder det nødvendigt at rense et klimaanlæg i dybden, når det sender en mug-agtig lugt af sure håndklæder ud i mit soveværelse… men hellere vil spraye tre dåser luftfrisker ned i dets bug. Personligt erklærede jeg hjertens gerne apparatets inderste krig og brugte knofedt som våben – hvis altså ikke det var vaskeægte bortvisningsgrund for studerende at skille kollegiets pre-installerede maskiner ad. Ma’am.

Pedellen var dog yderst hjælpsom, da han så min sammenrimpede hønserøvsmund som reaktion på hans sprayen løs. Hvis ikke luftfriskeriet meets my expectations indenfor tre dage, så vil han komme tilbage og installere et helt nyt anlæg.

Tja. Hvorfor gøre det nemt, når man kan gå en omvej?

2 kommentarer to “Muglugt”

  1. Julie august 17, 2010 hos 9:06 pm #

    Jeg ELSKER din blog! Og jeg elskede også Tennessee. Dollywood er shit, men ville alligevel ikke have været foruden – bare et tip ;).

    Nyd det, man er alt for hurtig inde i DJH-tromlen igen.

    Kh Julie

  2. Kama august 17, 2010 hos 11:15 pm #

    Julie, TAK! Jeg tror, at de tager os fremmedartede på en Dollytour senere i semestret. Vi skal i hvert fald ud i bjergene. Åh, at være på udveksling 🙂

Skriv et svar

