Amerika-Oceanien-Amerika

2 sep

Hør her. Jeg savner virkelig meget derhjemme. Mange ansigter, mange steder, mange ting. Men ikke rigtigt på tude-måden. Endnu. Bortset fra én. Fordi hun er så urimeligt langt væk, dybt begravet i sit eget eventyr, som jeg slet ikke kan rumme sammen med hende, fordi jeg jo har gang i mit eget. Så vi må pakke alle minderne ind for hinanden, alle de små, ligegyldige, dybe ting, som ikke hører hjemme på blogge eller på Skype – så vi kan pakke dem op, når vi ses igen i København.

Og hvorfor skrive det her? På den klæge måde? Fordi I allesammen skulle drøne forbi hendes hule og forstå, hvad jeg savner.


En kommentar to “Amerika-Oceanien-Amerika”

  1. MOM september 2, 2010 hos 12:59 pm #

    Hej I to stratenrøvere – hold fanen højt og husk de små ting, når I mødes i Kbh igen til januar næste år…. hughh, da er det allerede 2011!!!! Knus Lotte

Skriv et svar

