Eftersom jeg ikke længere bor i Janteland…

5 okt

… vil jeg bare lige sige, at svarene på sidste uges terminsprøver er tikket ind. And wouldn’t you know it. Jeg er sandelig blevet typen, der favner at byde terminsprøver velkommen tilbage i mit gamle liv. 94 point for min eksamen i amerikansk litteratur og 93 point for min – noget improviserede – stil og præsentation om danske og britiske barselsforhold for mænd (..!). Det gør søreme yours truly til en vaskeægte straight A student. Indtil videre 🙂

(I øvrigt er mit ene øje ikke visnet under mit USA-ophold, som det ellers kunne se ud til. Men en ringe lyssætning, et webcam og et spejlvendt resultat giver et noget asymmetrisk look, smarte.)

3 kommentarer to “Eftersom jeg ikke længere bor i Janteland…”

  1. Lene oktober 5, 2010 hos 10:59 am #

    Sådan! Godt gået og tillykke

  2. Karin oktober 5, 2010 hos 11:00 am #

    Tja, det kommer jo ikke som nogen overraskelse :)) Tillykke !!

  3. Han$$ oktober 5, 2010 hos 1:49 pm #

    Blærerøv…..Janteloven eksisterer skam stadig herhjemme! Du skal fandeme ikke tro du er noget!

Skriv et svar

