Note to self

6 okt

Selv om du som dansk wannabe-skribent er meget begejstret for en medstuderendes essay, så er det ikke en god idé at:

  • skrive i dit response letter til knægten, at han bliver nødt til at leve af at skrive, og at du vil følge med i hans karriere hjemme fra Europa.
  • skrive i dit response letter, at du vil google ham jævnligt fra nu af og til du udånder, og at du vil opdage det, hvis han begynder at udgive bøger under pseudonym.
  • tegne hjerter på den kopi af hans essay, som du skal aflevere til ham.

It’s considered stalking. Så blev vi den lektie klogere. Indsæt akavet tavshed og undgået øjenkontakt fra ung, mandlig skribents side. Men til mit forsvar vil jeg altså gerne have lov at sige, at han havde kaldt mesterværket for… ‘Kerouaction’. Og at det handlede om en couchsurfers vanvittige rejse gennem USA. What’s a girl to do? Really?

Update: Er blevet add’ed på Facebook. Enten kunne han lide, hvad han læste – eller også vil han gerne vide, hvor han har mig. At all times.

3 kommentarer to “Note to self”

  1. Ibs oktober 7, 2010 hos 12:04 pm #

    Arh, men i Land of the American Dream må man da kunne tage imod ros!? Måske blev han bare lige overvældet…sådan….whoa fremmede dame fra et land langt, langt væk, hvad har du lige gang i!?

  2. Bælla oktober 7, 2010 hos 5:51 pm #

    Jeg gad godt at være typen, der brugte udtrykket LOL lige nu. Men det er jeg ikke.

  3. fru Z oktober 9, 2010 hos 9:23 am #

    Det med at han har added dig på Facebook ville jeg tage som et “tak dame, der gjorde du mig fakkertalt ret glad. Alligevel” Da han ligesom fik tænkt lidt over det.

Skriv et svar

