I am Karoline’s complete lack of surprise

28 okt

Jeg kan forstå, at vi derhjemme går meget højt op i, at

  • bollen er ude af Aarhus (naturligvis en hyldest til mig, byens yndlingsbarn, der skal have nemmere ved at forklare min hjemstavn for amerikanere. Var I da i tvivl om logikken? Jeg finder det yderst passende),
  • at summen af kardemommen dømte Plummer ude (hepper i øvrigt på Ulrik Haagerup til posten – og er så skuffet over, at de ikke alligevel har konstitueret vejrnegeren Maria Hørby som midlertidig generalhund, men en Maria Rørbye… who?),
  • at Ole Sohn er meget, meget rød i det (vidste vi ikke godt det?),
  • at Mary stadig ser godt ud, og
  • at NemID er en skøge.

Dejligt. At man altid ved, hvor man har andedammen. Her går vi mere op i Kim Kardashians nye kæreste end at tænke på at stemme til noget midtvejsvalg. Det er også ret meget som det skal være, kan jeg forstå.

Skriv et svar

