Hvad jeg formentlig ikke når i Tennessee

5 dec
  • At drikke dus på Jack Daniel’s-destilleriet. Landsforræderi.
  • At besøge Dollywood. Højforræderi!
  • At besøge Graceland. Til mit forsvar skal det dog siges, at vi kørte ned ad Elvis Presley Boulevard, så skiltet og Lisa Marie-flyet, stak hovedet indenfor i en souvenirshop… og drønede videre til Martin Luther King-museet. En på alle måder vildere oplevelse, er jeg sikker på.
  • At snave med anføreren for rugbyholdet, som jeg indtil i mandags havde Gender Studies sammen med. Han er godt nok ellers… dygtig. (Og pæn).
  • At blive arresteret og at få læst mine rettigheder op, selv om min ansvarligste veninde ellers sagde, at det hører ethvert lærerigt udvekslingsophold til.
  • At spise Mississippi mudpie med marshmallows, en sydlig “fristelse”. Har heller ikke prøvet døgnstegt svin… men har til gengæld smagt både grits, gravy, gumbo, peanutbutter pie og peanutbutter-jelly sandwich. Og peanutbutter-banana-sandwich. Og alt for meget andet.
  • At forstå det smarte i at stryge sit tøj med et glattejern. Omend det er en meget stor dille på disse kanter.
En kommentar to “Hvad jeg formentlig ikke når i Tennessee”

  1. Anders december 6, 2010 hos 11:44 am #

    Hej!

    Jeg skriver her, fordi jeg synes du har en rigtig god blog, som både er velskrevet og organiseret.
    Jeg vil meget gerne drøfte muligheden for udviklingen af din blog. Du må derfor gerne kontakte mig på min mail – så kan vi tage den derfra.

    de bedste hilsner,
    Anders.

Skriv et svar

