Church people need to grow a sense of humor

10 dec

Forleden kom jeg til at grine højt og hånligt, da jeg sammen med mine bofæller på et juleudsalg passerede et julekrus, der lignede det her:


Jeg fnysespurgte mellem latteren, hvem der dog var så dum at smide penge efter et sæsonbetinget krus med et så hjernedødt rim på. Om det kunne være andet end en hadegave?

Big mistake. Big. Huge.

De to unge damer, der har været meget large med Kætteren her, gloede belærende på mig, og den ene sagde: “You know. Denmark. Jesus is the reason for this season. Let’s not forget that, okay?”

… hmkay så.

4 kommentarer to “Church people need to grow a sense of humor”

  1. Stine december 10, 2010 hos 4:33 am #

    Aaarhmen nu stopper de. Jesu fødsel blev på behageligste vis efterredigeret, så den kunne erstatte hedningenes fest, jo. Men well, der er nok ikke noget, der tyder på, at dine homies har lyst til at høre et mindre foredrag om det?

    Kommer du snart hjem og ryger smøger?

    • Kama december 10, 2010 hos 4:38 am #

      Tror ikke jeg bevæger mig ud i flere diskussioner om Biblen herovre. Jeg forsøgte mig i en religionstime engang. De andre så mest ud som om de havde lyst til at klappe mig på hovedet og nive mig i kinden over, hvor sødt det var, at jeg sådan var vokset op i uvidenhed.

      Men ja, for fanden. Lander i Kastrup på søndag. Tager nogle dage i hovedstaden – ringer når jeg er klar til røg på RisRas. Formentlig sidst i næste uge, du!

  2. TBS december 10, 2010 hos 4:58 am #

    Jeg ved ikke om du har fået det med dig fra de hjemlige nyheder, men der er en indremissionsk præst i Thy et sted, som har hængt en nisse (fordi de er onde -onde, siger jeg!!- og stjæler fokus fra julens egentlige hovedperson)
    Nu er der en der har stjålet nissen fra den galge hvor den hang og vansmægtede; kirken havde (sidst jeg blev opdateret på Sagens udvikling) endnu ikke taget stilling til om den ville politianmelde tyveriet…

  3. Signe december 10, 2010 hos 12:59 pm #

    Jowjow. Var der nogen, der sagde hjernevask? Jeeez. Eller hvad fanden, han nu hedder…

Skriv et svar

